HTML

Sanya ártatlanságának védelmében

Ez a blog abból a célból jött létre, hogy elmondhassuk, a barátunk, akit április közepén előzetes letartóztatásba helyeztek ártatlan. Bizonyítékok nélkül, nyomásgyakorlás céljából tartják bezárva, és a sajtóban csak a rendőrség megalapozatlan álláspontja kap teret. Olvasd el, hogy lásd: veled is megtörténhet!

Friss topikok

  • belekotty: @Viki: Te teljesen hülye vagy? Nem az ő dolguk keresni. Az dolguk hogy bizonygassák az ártatlansá... (2009.08.17. 07:52) TV2 - Tények
  • Tittyman: Syriana! Már november van és még semmi? Nem engedték ki Sanyit? Előrukkolt valamivel a "rendőrség"? (2008.11.05. 21:13) Kaiser Ede és Hajdu László szerencséje
  • Tittyman: A rádióban már hír, az ügyvédet meg nem értesítik? (2008.10.21. 19:18) Na ugye, megmondtuk!
  • T: Üdv! Kérlek, keress meg az emailemen, kedves Syriana, a weboldalon nem jelenik meg, de elvileg t... (2008.06.27. 13:52) Személyes találkozó
  • Erika: Szia Rico! A legközelebbio levélbe beleírjuk, hogy mit üzentek! Erika (2008.06.15. 09:19) A mi álláspontunk

Linkblog

2008.04.29. 21:49 Ashőfelhő

Sanya a stop.hu-nak nyilatkozott

A meggyilkolt debreceni képviselőasszony, Balla Irma fia szerint a rendőrség továbbra sem tudja, ki ölte meg édesanyját. Éppen ezért őt gyanúsították meg a brutális tettel. A rendőröknek ez volt a legegyszerűbb megoldás. Az előzetesben lévő fiatal fiú szerint se indíték, se közvetlen bizonyíték nincs a megyei nyomozók kezében. Hiába fenyegették a letartóztatása előtt a rendőrök, hogy tegyen beismerő vallomást, Sándor közölte: nem tesz mert semmi köze édesanyja halálhoz.

 

Kitálalt a STOPnak a brutális módon meggyilkolt debreceni fideszes képviselőasszony fia, Sándor. A férfit ugyanis azzal gyanúsítja a Hajdú-Bihar Megyei Rendőr-főkapitányság, hogy egy évvel ezelőtt ő végezte ki anyját, Balla Irmát. A 29 éves férfi tagadja, hogy bármiféle gyilkossághoz köze lenne, és igencsak elkeserítőnek tartja, ahogy a rendőrség dolgozik.

"Én találtam meg az édesanyámat. Gondolhatja, min mentem keresztül. Rengeteg vallomást tettem már, talán 8-10 alkalommal, már magma sem tudom pontosan. A nyomozóknak én jelentettem a történteket, én találtam rá édesanyánkra, vérbefagyva. Ők nem tudtak eredményt produkálni így most az egyszerűbb megoldást választották azzal, hogy engem hoznak összefüggésbe a gyilkossággal. Ezzel akarják leplezni a tehetetlenségüket, hisz egy éve semmi eredmény nincsen. Úgy vélik a nyomozók, hogy én ott voltam, én találtam meg, együtt is éltem édesanyámmal, biztos vitáztunk és ez végződött brutális gyilkossággal. Találtak a helyszínen DNS-mintákat is, ami hatalmas siker, hisz ott laktam. Nagy és hatalmas bizonyíték" - mondta Sándor.


Amúgy megtagadta az újabb vallomástételt Balla Irma fia, akit Budapesten fogtak el a lakásban, ahol testvérével él. A meggyilkolt politikusasszony családja meg van döbbenve azon, hogy Sándort gyanúsítják a rémtettel. A rendőrség mindenesetre be is jelentette a sikert, de sajnos semmit sem mondtak el az ügyről.

 

A debreceni pletykák szerint Sándornak komoly vitái voltak az anyjával. Ez lehetett az ok. Igaz ilyen viták minden szülő és gyerek között lehetnek, hogy miért nem tart rendet, és, hogy miért nem veszi le a cipőjét. A jól értesült helyiek szerint a másik indok a pénz lehetett. A politikus asszony ugyanis nem adott pénzt az utóbbi időben a fiának. Az is tény, hogy a rendőrök több mint egy évig nem találták az igazi gyilkost. Vártak. Mint kiderült, semmi másra, mint a szakértői véleményekre, amelyek igencsak lassacskán készültek el. A szakértői vélemények között a legerősebb a DNS-mintáról szóló, amely csupán azt tudta alátámasztani, hogy Sándortól is találtak anyagmaradványokat a tett helyszínén. Hogy ez mire lesz majd elég nem tudni - a gyanúsított jogásza szerint semmire.


"Bár csak most kerültem bele az ügybe azt eltudom mondani, hogy nincs indok. Sőt az alapos gyanú is hiányzik. Ügyfelem nem követett el semmit. A szakértői véleményekre és a DNS mintára pedig azt tudom mondani, hogy mivel a gyanúsított édesanyjával élt, az ott talált anyagmaradványok nem számítanak bizonyítéknak, hisz közösen mosták a ruháikat és sorolhatnám még ellenérveimet. Így, hogy azok a minták pont a gyilkosság idején kerültek oda, eléggé nehezen bizonyítható" - mondta a STOPnak Magyar György, ügyvéd.

A meggyilkolt politikus fia a rendőrök feltételezése szerint a brutális tett után még egy bagaméri szalonnasütésre is elment. Majd ezután jelezte, hogy hazatérvén brutális látvány fogadta. A nyomozóknak így mindent percről percre kell majd rekonstruálni és bizonyítani, hogy a gyanúsításból vád is lehessen.

Forrás: http://www.stop.hu/articles/article.php?id=315117&lstparts=0

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ssandor.blog.hu/api/trackback/id/tr71447853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása